SaySimple

Sales Support medewerker

Wij zoeken iemand die zowel voor het succes van de klant, als voor het succes van het eigen team door het vuur gaat. Vanwege het digitale karakter van onze dienstverlening is affiniteit met social, software- en webapplicaties een must. De benodigde vaardigheden met betrekking tot onze specifieke applicaties leren wij jou on the job.

Check de vacature PDF! arrow

Jouw rol:

Wat je gaat doen?

  • Eerstelijnssupport via telefoon, e-mail en ticketsysteem: beantwoorden van gebruikersvragen.
  • Ondersteunen bij de inrichting van applicaties voor klanten: je coördineert alle processen voor een soepele integratie van onze diensten bij klanten.
  • Coördineren van klantvragen en commerciële kansen in overleg met accountmanagers, leveranciers en systeembeheerders.
  • Sales- en support werkzaamheden voor zusterorganisatie Informaxion.
  • Als medewerker sales support leg je de perfecte basis om binnen SaySimple door
    te groeien tot accountmanager of consultant.

Jouw competenties & attitude:

  • Afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur in de richting CE of BE.
  • Je bent een starter op de arbeidsmarkt.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt affiniteit met social, internetdiensten en -applicaties.
  • Je bent klantgericht en hebt een dienstverlenende instelling.
  • Je bent energiek, loyaal en een teamplayer met commercieel instinct.
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engels taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Past dit bij jou?

  • Naast hard werken veel gezelligheid!
  • Een inspirerende omgeving met een jong en ambitieus en hecht team.
  • Alle ruimte voor eigen initiatief.
  • Goed salaris.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • En voor we het vergeten, er is nog veel meer! Van massages op kantoor tot tafeltennis.
    Van verzorgde lunch, tot teamuitjes. Van yoga tot Fifa toernooien.

SaySimple

In het contact met bedrijven zijn messaging kanalen als WhatsApp en Facebook Messenger niet meer weg te denken. Bij de start van SaySimple in 2014 werden deze kanalen echter nog helemaal niet zakelijk ingezet. Al het contact ging via traditionele kanalen als e-mail, telefoon en webformulieren. SaySimple heeft sinds die tijd een belangrijke rol gespeeld in het omgooien van deze markt met de filosofie dat bedrijven alles moeten doen om het hun klant zo gemakkelijk mogelijk te maken. Wij geloven dat social messaging de sleutel voor dit gemak is.

Onze doelgroep herken je in onze klanten als Transavia, Parkmobile, Omoda, Bank Santander, Gemeente Den Haag, HelloFresh, Philips, Picnic, Corendon, Danone, Muntstad

Interesse?

Mail dan jouw CV en motivatie naar hr@just-internet.nl, t.a.v. Nicolette Saad. Video motivaties vinden we tof!

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Sales Support medewerker